8 April 2011, 10:24
Sebastiaan! schreef:Nice nice, (die porsche dan, deutz is rommel)
+1
De Blauwe
|
8 April 2011, 10:24
Sebastiaan! schreef:Nice nice, (die porsche dan, deutz is rommel) +1
9 April 2011, 20:36
De spulletjes zijn binnengekomen (ook groene injectoren met resistor). ;D
12 April 2011, 19:02
De chromen spiegels die ik had gekocht waren in redelijke staat, alleen een beetje roestschade. Nu had ik al eerder gelezen op keversite.nl om daarvoor aluminium folie en Cola voor te gebruiken, zou schijnbaar heel goed werken. Zo gezegd zo gedaan. Heb er wat Cola over gegoten, en met een stuk alu folie gepoetst. Dan pas zie je wat een chemische troep Cola eigenlijk is, er kwam een hele boel zwarte zooi vanaf! De spiegels zelf zijn nu weer uitermate prima, enkel de armen hebben teveel ingevreten schade om het goed te krijgen. Misschien dat ik deze anders behandel, dat ze niet meer chroom zijn, maar wel strak. Heb in de haast geen foto genomen van hoe het eerst was, maar geloof me maar dat het veel heeft geholpen ;D
15 April 2011, 10:44
;D die kever wil ik best wel ruilen met mijn 240 !! moet gigantisch goed vooruit gaan nee ?
15 April 2011, 20:05
Weegt niet zo veel he, zo'n Kever.
Laatst een beetje gesprint met Drk hier van het forum, met een B200F+T en Mitsu 15G, gingen we gelijk op tot de 150 (daarna houd mijn bak er mee op haha). Qua cilinderinhoud is mijn blok niet zo groot, 1600, maar de koppen zijn netjes bewerkt, scherpere nokkenas en dubbele 40 Webers helpen hem wel van zijn plek! Mocht dit niet genoeg zijn dit seizoen, dan gaat ie er hoogstwaarschijnlijk weer uit, en wil ik er een 2100 van maken. En dan gaat ie serieus power krijgen (ongeveer 140/150 pk, op een gewicht van om en nabij 800 kilo!!!). Ben ik wel een paar duizenden euro's verder maar daar moet ik dan ook niet om janken ;D
16 April 2011, 17:58
DennisvdB schreef:Weegt niet zo veel he, zo'n Kever.Nou nou nou. De eerste twee versnellingen gingen gelijk, daarna was het een kwestie van het kevertje vooruit duwen
16 April 2011, 18:58
DennisvdB schreef:Weegt niet zo veel he, zo'n Kever. Ik heb wel eens in een Corsa A GSI gereden die opgeboort was en bewerkte kop e.d. Dat was wielspin tot in z'n 3 Beetje zelfde verhaal denk ik.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
25 April 2011, 15:26
Mitsubishi 15G is on the way! Morgen mag de '76er de brug op en dan zal ik eens gaan beginnen.
25 April 2011, 15:46
Tis weer genieten geblazen hier op het forum. Ik heb zelf een 76-er 245 en heb laatst bij een zekere DirkB uit Bladel ;D wat delen gehaald om voor mijn suspension upgrade.
Ben zeker benieuwd naar je ombouw, ik heb bij Dirk ook nog even onder de motorkap gekeken zag er goed uit. Begint nu wel te kriebelen om zelf ook wat meer power erin te lepelen. Ga zo door!
25 April 2011, 16:40
Hansepans schreef:Tis weer genieten geblazen hier op het forum. Ik heb zelf een 76-er 245 en heb laatst bij een zekere DirkB uit Bladel ;D wat delen gehaald om voor mijn suspension upgrade. Inderdaad, lekker die turbo (af)blazen ;D Onder de kap bij DirkB ziet het er inderdaad zeer netjes uit. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|