Topics: 289
Black Moose schreef:jij ook op het moment heb ik vernomen, beterschap Raimond
thanks m8!
Dennis, messing is sowieso beter, zachter dan staal en "polijst" daardoor ook nog wat beter ipv krassen. (wel een brilletje op hè..!?)
Topics: 39
Topics: 39
En omdat ie jarig is, een cadeautje. Mega super hot dude posing wild in front of his 17 inch blinkers.
Topics: 9
Topics: 9
28 December 2011, 02:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 December 2011, 02:39 door DennisvdB.)
Zo, vandaag (of eerder gezegd gisteren) verder gegaan met het schoonmaken van de cilinderkop. Kwam niet overal even goed bij met de borsteltjes, maar daar zie je straks toch niet veel van met alle rand-onderdelen.
Ook ben ik met Dirk begonnen met het uitbouwen van de B19, waar we binnen korte tijd al een heel eind mee zijn gekomen. Ik wist dat de accubak slecht was, maar helaas is het erger gebleken dan verwacht. Achja, beetje laswerk is ook niet de moeite. En ziezo de fotootjes.
Beetje proef passen
Stukje rot, bedankt accuzuur!
Het te verwijderen object
Enginebay krijgt een totale respray, alsook de binnenkant van de motorklep. Alleen dan een andere kleur als de carrosserie.
Topics: 74
Mooimooimooi. Blok ziet er goed uit man! Dop voor nokkenas al besteld? Kreeg 'm toevallig binnen gister, misschien dat ik die cam cover van IPD nog bestel voor de mooiigheid. En hoe ga jij die turbo retour leiding aanpakken trouwens?
Topics: 54
Wat is het toch mooi als alles schoon en nieuw is. Vind de kleur van het blok ook wel wat hebben.
Gefeliciteerd trouwens!
Groeten van Frans
Topics: 74
Oh ja, van harte jong!!!!
Topics: 60
Brabantse vlag onder de kap? Geleficiteerd maestro!
Topics: 289
in de gloria en doe jezelf een kunststof accubak cadeau...