2 November 2012, 14:49
Mooie 142 jammer van die velgen.
Groeten van Frans
De Bolide - Blauwe 142
|
2 November 2012, 16:41
Thanks. Inderdaad Jambon, zag een stripe-kit op een zweedse site maar die was toch ruim 1000 sek. Al snel 150 eur voor je het dan in huis hebt.
En gelukkig hoef jij er niet in te rijden Frans :tongue: Hoe zou dat eruit kunnen zien met striping? Zo dus, ander kleurtje blauw maar ook mooi: ![]() ![]()
2 November 2012, 16:43
Staat goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die minilites ook wat mooier vond. Je kan ze natuurlijk ook allebei bewaren!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
2 November 2012, 16:56
Gek, ik vind die minilites juist (nog) mooier. Misschien doordat die Lichter van kleur waren.
Denk dat die striping ook wel leuk staan. Je hebt ze ook in het wit, dat zal denk ik beter staan omdat je zwart bijna niet ziet op het donkerblauwe.
Volvo 142S - 1973
Felix
3 January 2013, 16:33
Hallo
Ik ben ook bezig met een dergelijk "GT-project" op m'n 144 uit 1969 (ook een donkerblauwe wat een toeval...) . Reeds gedaan: - Weber 32/36 geinstalleerd op een B20 (electrische choke) , rijdt echt zalig . - Rallye-dashboard geïnstalleerd alles werkt prima ( nieuwe temp en oliedruksensor geplaatst) behalve de tankmeter. HULP GEVRAAGD :Kan iemand me helpen wat te doen om deze terug correct te laten lopen? Nog te doen - De emblemen van 144GT liggen klaar - De AIRDAM-spoiler van IPD ligt klaar om te monteren - de DUNLOP-velgen (zwarte zoals op de foto) - Verder nog heel zeldzame en originele koplampruitenwissers -en sproeiers en Marchal-mistlampen - IPD-stabilisatorstangen voor en achter liggen klaar. De nokkenas ben ik nog niet uit wat te installeren dus als iemand een goede suggestie heeft graag . De striping heb ik liggen in metaalkleur (is niet origineel maar wel mooi) maar ik weet niet of ik deze wel aan zal brengen. Graag effe hulp voor de tankmeter. Veel succes met je project , ik blijf je volgen en misschien ontmeoten we elkaar wel eens met de "GT's" ... ![]()
4 January 2013, 09:49
keter schreef:En gelukkig hoef jij er niet in te rijden Frans :tongue: Idd, maar als je er in rijdt zie je ze ook niet.
Groeten van Frans
15 January 2013, 16:14
ovlov2 schreef:HalloGaaf, nog een GT (replica). Zou leuk zijn ze eens naast elkaar te zien als ze beide 'klaar' zijn. Tankmeter inderdaad door de zender te vervangen met een VDO-alternatief zoals Jambon zegt.
7 October 2013, 12:48
Tijd geleden sinds de laatste update. Er is ook bijzonder weinig aan de auto gedaan de laatste tijd. Druk, druk...
Wat is er nieuw: stuur en stoeltjes, en dat bevalt nogal. Patrick blij gemaakt met het leren R-sport stuurtje dat er nu uit is. Daarnaast laatst een setje velgen bemachtigd. Lekker breed (7Jx15), en met een mooie 'dish'. Het zijn Rial velgen, gunstige ET van 23, alleen 5x110 PCD. Iemand ervaring met schuifbouten, of een leverancier voor 1/2"-schuifbouten? Zit nog te twijfelen of de GT/Dunlop velgjes blijven. Ze zijn wel erg mooi en zeldzaam, maar opbergruimte hè... ![]() ![]()
7 October 2013, 13:07
keter schreef:Tijd geleden sinds de laatste update. Er is ook bijzonder weinig aan de auto gedaan de laatste tijd. Druk, druk... Wow! Dat zijn (letterlijk en figuurlijk) dikke wielen! Op de VKB gekocht?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
7 October 2013, 14:18
Yellow240 schreef:Wow! Dat zijn (letterlijk en figuurlijk) dikke wielen! Op de VKB gekocht?Nee, Marktplaats. Al een naafadapter gevonden trouwens? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|