Topics: 9
Ben ook niet van plan om hem over te laten spuiten. De lak is in het echt een beetje dof/verweerd, en daar hou ik wel van! Alleen jammer van de schade aan de rechter achterkant (scherm en deur). Hier wil ik misschien wel iets aan gaan/laten doen, maar dat heeft niet echt een prioriteit.
Topics: 60
Vdub style zeker
Nee, dat is een verhaal apart. Die Kever heb ik eind 2009 gevonden via Volksforum. Hij stond bij iemand al meer dan 23 jaar in de schuur tussen de tractors, niets te doen. Ding is keihard van onder, maar het plaatwerk heeft zo zijn roest"schade". Ik heb de Kever ook nog nooit gewassen. Zover wil ik nog niet gaan met de Volvo ;D
Topics: 60
Dat is wel echt gruwelijk. Ik zou ook wel een kever willen (heb er ook naar zitten kijken), maar ik wil zoveel, en 1 auto is wel ff genoeg. Ik hoop iig je blauwe een keer te zien (en wellicht die kever ook)
Komt goed! Ik kom nu al 3 jaar (of is het al 4?) op de Elandrun, elke keer nog zonder Volvo. Volgend jaar moet ie toch zeker wel aanwezig zijn! (met TIC ;D)
Topics: 18
Bietje skônne tractors in die schuur?
245L VAN
Deutz en Porsche. Voor zover ik toen kon zien.
Nice nice, (die porsche dan, deutz is rommel)
245L VAN
DennisvdB schreef:Ben ook niet van plan om hem over te laten spuiten. De lak is in het echt een beetje dof/verweerd, en daar hou ik wel van! Alleen jammer van de schade aan de rechter achterkant (scherm en deur). Hier wil ik misschien wel iets aan gaan/laten doen, maar dat heeft niet echt een prioriteit.
Ik zet je na die van dirk op de planning oke?
Ben jij schade-expert c.q. uitdeuker? Haha. Of bedoel je de lak oppoetsen?