Topics: 289
..over sokkels gesproken..
..extra ventilatie dicht..
..kozijn ook weer enigzins in model.., moet nog een plaatje achter, net als aan de andere kant.., en dan nog het spatbordmontagegat..
Ik moet niet vergeten om het grotere gat voor de doorvoer 'slurfjes' te maken, heb alleen geen voorbeeld meer.. dus wie er in z'n 240 de grote rubbers heeft zitten voor speakers, raambediening en zo meer, het 'ovale' exemplaar zeg maar (er is ook een ronde) dan hoor ik graag de maten vanaf bv onderzijde bovenste scharnier. Het rubber loopt af naar de deur ivm water, dus ook daar heb ik de plaatsing van nodig..
Topics: 9
Ik heb oud (76) type, dus ik kan straks als ik nog naar de loods ga wel even kijken.
9 December 2013, 18:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 December 2013, 20:58 door Jambon.)
DennisvdB schreef:Ik heb oud (76) type, dus ik kan straks als ik nog naar de loods ga wel even kijken.
de doorvoerrubbers bedoel je..? ik heb ze gehaald uit een '88er 245.. ff zoeken naar het plaatje van hetgeen ik heb..
..plaatje zoek..
..plaatje gepikt..
..de locatie van het 'ovale'gat dus, en dito in de deur..
Topics: 9
Aha, dan heb ik denk ik de ronde versie.
..poreus en zo..
..zal ooit wel een nieuwe bodemplaat ingaan verwacht ik (van mezelf..)
Topics: 38
mijn lieve deugd, als je weet dat er ooit een nieuwe bodemplaat in komt, vind je dan niet dat je met dubbel werk bezig bent? Of zie je het gewoon als een uitbreiding van je laservaring?
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 163
11 December 2013, 23:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 December 2013, 23:15 door Dopski.)
Je kan ook nog overwegen archeoloog te worden

.
enne:
Jambon schreef:..poreus en zo..
[align=center]![[Afbeelding: DSC_0001_zps6758499f.jpg]](http://i806.photobucket.com/albums/yy343/42-00-HP/42-00-HP/DSC_0001_zps6758499f.jpg)
Aan het tweede gaatje te zien houdt deze blauwe wel van je
ruuds70 schreef:mijn lieve deugd, als je weet dat er ooit een nieuwe bodemplaat in komt, vind je dan niet dat je met dubbel werk bezig bent? Of zie je het gewoon als een uitbreiding van je laservaring?
..tja, ik twijfel er nog over, maar dan moet er ws ook grondig aan de balk er onder gewerkt worden, en als ik dat nog ff kan vertragen.. overigens is bruin niet persÃ
rot, ik ben met een hamertje bezig geweest en alleen dit is nu slecht, mm's ernaast kun je timmeren wat je wilt. Hij moet iig ruim voor Maart weer op eigen kracht kunnen bewegen..
Dopski schreef:Je kan ook nog overwegen archeoloog te worden
.
enne:
Aan het tweede gaatje te zien houdt deze blauwe wel van je ![[Afbeelding: heart.gif]](http://tweakimg.net/g/s/heart.gif)
..hij doet z'n best, maar dat gevoel heb ik totaal niet met dit exemplaar..
Topics: 3
och,
gewoon een andere liefdestaal
T'is rustig aan't front..
Vandeweek wel met Dobbert en "Geele Pat" wat stukjes 2-deurs van de sloop gehaald, in mijn geval 2 extra uitklap-ramen + rubbers, want niet dik gezaaid, extra armsteuntjes voor de achterpaneeltjes. Voor Dop en mij een stuk B-stijl met roestvrije hoek op de dorpel zeg maar, na o.a. de paravaan dà plek waar naar gekeken wordt bij de 140/240, alleen net ff anders dan de 4-deurs broeders en 1 geheel met het zijpaneel/achterscherm.... Was wel ff stoeien met de slijptol en uiteindelijk de reciprozaag (van de sloop zelf, onmisbaar ding hoor..! ) want eea zit op zóveel plaatsen aan elkaar gepunt, plus nog een verborgen steuntje in de dorpel..
Patrick ondertussen in worsteling met een roestvrije achterklep.. (maar wel gewonnen)
En niet onbelangrijk, de juiste emblemen voor Patrick's auto, want je zou het verdorie zomaar vergeten waarmee je op stap bent en desgevraagd met je mond vol tanden komen te staan..! (ze liggen klaar trouwens..)
Overigens, en wat we al konden zien aankomen, wÃÃr twee goede en vroege 240's die niet op de sloop thuishoren..