Topics: 9
Marc1970 schreef:Nee, dat zijn hele andere, die onder de klepveer zitten.
Die op de foto zijn een soort dempertjes bedacht om het rikketik van de kleppen wat te verminderen (heel hinderlijk geluid natuurlijk).
Ze zijn totaal overbodig.
Ze beslaan inderdaad de gehele onderkant van de nokvolger
5 November 2011, 20:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 November 2011, 20:59 door DennisvdB.)
Ik heb gisteren de AEM Uego wideband besteld via Ebay.
Over de Innovate LC1 lees ik alleen maar slechte verhalen, en de AEM is simpel en doeltreffend, net wat ik nodig heb.
Ga ook nog Axton 100ES bestellen, want de originele speakertjes zijn al kapot haha.
Morgen ga ik beginnen met het blok te spuiten!
Topics: 18
Dennis, waar ga je die boxjes bestellen??
Als ik weer geld heb moet ik ook eens investeren in nieuwe boxjes!
245L VAN
Topics: 60
DennisvdB schreef:Hier motje
http://www.carshop-exclusive.nl/index.ph...&Itemid=53
De ES-versie zijn de lage inbouwers
Heb wel meer van die Axton boxen gehoord. Moet je daar nou nog voor zagen of passen die precies in het standaard gat?
Die passen precies in het standaard gat. En de inbouwdiepte is 35 of 40mm, zodat ie niet tegen de ruit komt.
Ik heb ze net besteld, met een nieuw radiootje. Heb nu een USB stick maar ik wil weer mijn iPod aansluiten met aux.
7 November 2011, 14:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 November 2011, 15:21 door DennisvdB.)
Iemand toevallig nog meer interesse in een Folkrace nokkenas? Misschien de moeite om met meerdere mensen dat te doen. Werkt op basis van inruil van je oude nokkenas (geen T of M), deze worden opnieuw gegrind naar specificatie. Kost 90 of 165 euro (ligt eraan welke), exclusief verzendkosten. Ze zitten in Zweden.
Kijk maar eens op
http://folkraceshop.se/b21-b23-b230-trimkam
Topics: 60
DennisvdB schreef:Die passen precies in het standaard gat. En de inbouwdiepte is 35 of 40mm, zodat ie niet tegen de ruit komt.
Ik heb ze net besteld, met een nieuw radiootje. Heb nu een USB stick maar ik wil weer mijn iPod aansluiten met aux.
Oh dat klinkt goed, heb gehoord dat het ook prima speaker(tje)s zijn. Het zou helemaal grappig zijn als die foute houten afdekkapjes er bij mijn auto nog overheen passen, anders haal ik de Volvo Sound kapjes hier van de 240 op de sloop af.
Zo, eindelijk is mijn gereviseerde Mitsubishi 16T binnen, from the States. Weer net een tikkie groter dan een 15G. Moet goed genoeg zijn voorlopig!
Topics: 12