Zo weer even een nieuwe update,
Een paar weken terug nieuwe velgen opgepikt bij WilbertL en ik moet zeggen dat ik ik er heel blij mee ben.
Was al langere tijd op zoek naar vervangers voor de Virgo's en ik zocht iets origineels en wat bij de stijl van de auto zou passen.
En zo zien ze er uit!
Na een beetje research over de velgen kwam ik wat meer te weten, het zijn Rial N type's die voornamelijk voor Mercedes zijn geproduceerd maar de optische tuner Theis K1 leverde ze ook voor Volvo.
Ik heb de velgen zelf een beetje proberen op te knappen, was wel lastig schuren met al die hoekjes en gaatjes.
Eerst de primer erop;
En vervolgens weer zilver gespoten
Al met al wel een redelijk resultaat met spuitbussen van de action. Nu nog een blanke laag erop en dan verder met de andere drie velgen.
Daarnaast nog een bodemplaatje opgehaald bij Jos245 dus de bodem is ook weer dicht!
En..... een Simons uitlaatsysteem opgehaald bij 244Drift!
Dus ik ben het halve forum ondertussen afgereisd(overdreven) en alleen maar positieve ervaringen gehad, ik ben dit forum dan ook heel dankbaar.
Ik ga van het weekend het uitlaatsysteem eronder hangen en het gat van de vulslang nog dicht maken en dan mag die 20 maart voor de lpg keuring!