17 July 2011, 11:33
Hij heeft het vast en zeker over een Trabant....
De Blauwe
|
17 July 2011, 11:33
Hij heeft het vast en zeker over een Trabant....
17 July 2011, 15:08
Haha, nee geen Trabant, inderdaad de oervader. Ofja, grote broer haha
En Black Moose, uiteraard ook de zuiger vervangen, de vorige had wel een mooi gat erin.
17 July 2011, 16:45
ik kan niet wachten op de fotoos:RpS_razz:
19 September 2011, 09:26
Nieuw record: 3,5 uur rondom veren en schokbrekers vervangen (met lichte tegenslag).
![]()
19 September 2011, 09:34
Ik ben normaal gesproken niet zo van het bling bling maar dit ziet er wel mooi uit!
19 September 2011, 09:39
Drk, thanks voor de foto en het helpen!
244 staat nu rondom op Koni Geel en verlagingsveren dus nu kan ik gaan hoeken haha. Voorruit ligt er al uit, daar zat namelijk een scheur in, en hij was heel slecht geplakt. In de hoeken sijpelde het op een gegeven moment binnen als het regende. Nu was dit euvel al bekend toen ik hem kocht, maar de laatste tijd werd het alleen maar erger, toen ie noodgedwongen buiten moest slapen. Nu de Kever klaar is (en "betrouwbaar" blijft) heeft de Volvo een standplaats op de hefbrug genomen. Binnenkort de M46 monteren, moet daarvoor nog wel een hoesje halen want er was er 1 gescheurd. Wil in de winter nog met de B19 rijden, aangezien de Kever binnen MOET staan met pekel. Dus dit is mijn pekelhok haha. Ga ik in de winter de B230FT opbouwen op mijn gemak, en inbouwklaar maken. De andere auto waar ik voor ging kijken, een Porsche 912 uit 1968, heb ik maar niet gekocht. Ik heb nu al 2 oldtimers en een motor, en het wordt anders een beetje teveel van het goede. Het rijden ermee gaf me ook niet de kick die ik ervan verwachtte. Een 912 heeft dezelfde carrosserie als een 911, maar origineel geleverd met het 90pk 356 blok. Als ik in mijn Kever rijdt heb ik veel meer het gevoel dat ie sneller is, dit leek echt maar een trage bak. Verder zijn de running costs ook wel een stukje meer, een gereviseerd blok kost al gauw 5000 euro. Het was wel echt een prachtige auto, maar ik heb een keer mijn verstand laten spreken ipv mijn hebberigheid zullen we het maar noemen haha. Hier nog een foto van de Porsche voor de geïnteresseerden: ![]()
19 September 2011, 09:57
En hoe hij van de band had moeten rollen:
19 September 2011, 10:20
Inderdaad, die stond in Chimay bij de European Bugin. Suuupermooie bak. Was van een Engelsman.
19 September 2011, 10:23
volvosvenska schreef:Ik ben normaal gesproken niet zo van het bling bling maar dit ziet er wel mooi uit! Bling bling??? Waar dan? Velgen zijn gewoon zilver hoor, geen gepolijsterij. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|