Topics: 163
9 April 2013, 16:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 April 2013, 16:06 door Dopski.)
DennisvdB schreef:Dus vandaag een kort testritje. Auto kwam eerst niet in z'n versnelling, maar na nog een keer ontluchten weer wel. De remmen blijken ook nog een keer volledig gedaan te moeten worden, ze remmen wel maar de pedaalslag is enorm.
[video=youtube;rCPUn533rVE]http://www.youtube.com/watch?v=rCPUn533rVE[/video]
DennisvdB schreef:Als je goed luistert hoor je op 0:30 hoe blij ik was haha.
5e Squirter? :wink:
Mooi dat hij loopt, succes met de puntjes op de I. Dan op naar de APK (rdw?).
Topics: 289
..en stuurhuizen zijn blijkbaar geen voedsel hoor ik..
Topics: 9
Vandaag niet zo heel veel kunnen doen, beetje met het elektra klooien. Ook ATF bijgevuld voor de stuurbekrachtiging, dat ging er wel in.
GT-spoiler hangt nu vast op 6 punten, dus ik denk niet dat ik die onderweg ga verliezen.
De grille vertoonde slijtage door zon, ik heb hem al eens gepoetst met "Trim Restorer" van Poorboys maar dat hielp niets. Dus dan maar de verfstripper gebruiken:
Foto is niet duidelijk, maar het resultaat wel.
Lichtjes met de verfstripper over het plastic gaan, zodra het zwart wordt verder gaan anders gaat het te hard.
Topics: 60
Lekker shinen! Ga je soms proberen om 'm compleet steriel te maken? :lol: Goed bezig in ieder geval! Dit soort dingen zijn de details die het helemaal afmaken.
Nee, compleet steriel was niet mijn intentie, maar ik vond het zonde om zo'n vuil verweerd grilletje erop te hebben. Ziet er een stuk beter uit nu.
Topics: 16
Verfbrander is inderdaad een goeie truck voor verweerde plastic strips!
Ik kwam er laatst ook nog een filmpje van tegen
[video=youtube;lk8U5tKQXQw]http://www.youtube.com/watch?v=lk8U5tKQXQw&[/video]
Topics: 42
Wanneer ga je ermee naar de APK?
markfranken schreef:Wanneer ga je ermee naar de APK?
Geen idee, als ie een beetje storingsvrij is denk ik. In principe kunnen ze hem zo afmelden want alle slijtage-onderdelen (behalve de wiellagers) zijn nieuw haha. Weet nog niet of ik er ook mee naar de RDW ga.
Topics: 54
He-le-maal TOP!!
Voor verweerd plastic/kunststuf 'OKE wax', werkt als een dolle.
Groeten van Frans
Gisteren voor de zekerheid toch maar de hoofdremcilinder vervangen, want hij remde navenant niet. De oude HRC komt al weer uit 1976 dus dat is al weer een oud baasje. Ik had nog een andere Girling liggen van Mark die een aantal jaren jonger was en er nog goed uit zag, dus die erop. Ook het ontluchten via een andere volgorde, want Haynes en Greenbooks hebben daar een andere theorie over. Nu via de Haynes theorie en ik heb goede druk gelukkig.
Verder nog 2 nieuwe achterspatlappen gemonteerd, de oude waren niet meer zo fris.
De spatlappen voor had ik ook gedemonteerd om even schoon te maken en te behandelen met Trim Restorer, die zien er nu ook weer fris uit.