6 March 2013, 07:41
Je gaat voorbij het "verroestte randje" als je tijdens het ontluchten het pedaal te ver (tot het eind) doortrapt. Daarmee kun je mogelijk je HRC om zeep helpen.
De Blauwe
|
6 March 2013, 07:41
Je gaat voorbij het "verroestte randje" als je tijdens het ontluchten het pedaal te ver (tot het eind) doortrapt. Daarmee kun je mogelijk je HRC om zeep helpen.
6 March 2013, 11:01
Altijd leuk om een update van de blauwe te lezen
![]() Desalniettemin heb je weer puik werk verricht!
6 March 2013, 13:15
Citaat: Iemand hier een plausibel antwoord voor? Of gewoon nog even door blijven pompen in hoop van zegen? Nieuwe HRC plaatsen en een EasyBleed kopen. ![]()
Hoe moet zo'n ventilator kap eruit zien? Ik heb volgens mij nog een aantal van die kappen liggen.
Ook met nieuwe HRC is het lastig om een goed hard pedaal te krijgen. Bij frox was alles nieuw, en er zweeft volgens mij toch nog ergens een luchtbelletje. Met lekker weer op komst toch nog eens een rondje ontluchten. @rob, easybleed of het mooie DIY apparaat uit jou topic ![]()
6 March 2013, 14:05
Citaat:@rob, easybleed of het mooie DIY apparaat uit jou topic Mijn originele EasyBleed is idd te koop. Beter dan nieuw, hier en daar wat onderdeeltjes vervangen. ![]()
6 March 2013, 16:57
Jo dennis die HRC vervangen daarna misschien rustig ontluchten en dan nog een keer goed ontluchten bij een bedrijf waar ze zo'n remvloeistof pomp hebben. Die pompt remvloeistof door het systeem via het reservoir. Bij de Volvo dealer hebben ze die. Komende zondag weer aan de gang?
6 March 2013, 17:29
Een easybleed of zelf gemaakt setje doet dat ook. Wij hebben ook met een garage apparaat ontlucht; niet veel beter resultaat dan wanneer je het zelf doet.
6 March 2013, 18:12
nice.. begrijp alleen niet waarom er zoveel problemen met ontluchten zijn, nog nooit anders dan "old-school" gedaan en werkt altijd.. http://volvolvo.nl/images/smilies/standa...nfused.png
6 March 2013, 20:19
nick740 schreef:Jo dennis die HRC vervangen daarna misschien rustig ontluchten en dan nog een keer goed ontluchten bij een bedrijf waar ze zo'n remvloeistof pomp hebben. Die pompt remvloeistof door het systeem via het reservoir. Bij de Volvo dealer hebben ze die. Komende zondag weer aan de gang? Ik dacht dat we met de nieuwe Rooie naar Ninove gingen? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|