Topics: 18
Boele schreef:Ik vind die conti sportcontact juist wel gillen als een gek!
Met de 1800 rij ik op goodyear eagles. Niet zo tevreden over, weinig grip en piepen flink bij uitbreken
Ja maar welke had je dan 1,2 of 3?? en welke maat op wat voor velg?
245L VAN
Topics: 9
ZwerverRoodbaard schreef:Je hebt altijd baas boven baas ofniet 
Welke banden ga je er eigenlijk op gooien? Mij werd 245/40/17 aanbevolen voor de 8,5J maar dat lijkt me niet zo lekker sturen.
Over de type band ben ik nog niet uit, maar ik hoor positiefs over de Pirelli P7 en Bridgestone ER300.
Inderdaad baas boven baas!

Wou eigenlijk al reageren op dat setje wat jij hebt gekocht maar je was me voor haha. Kan gebeuren.
Er zitten al goede banden omheen, 2x Toyo Proxes en 2x een merk wat ik me zo niet herinner. Voor 245/40, achter 245/45.
@Sebastiaan, nog bedankt voor de heads-up betreffende deze set!
Topics: 289
Ik heb Toyo Proxes op meerdere auto's gehad, nu ook weer een nw set op de huidige, geen V-profiel deze X, bevalt prima, plakken lekker, ook met aangepast camber.
Topics: 54
DennisvdB schreef:Lijkt mijn inziens veel op de Polaris/Eiker velgen,
![[Afbeelding: IMG_0619.jpg]](http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/IMG_0619.jpg)
Kijk nog eens goed Dennis!!
Groeten van Frans
DennisvdB schreef:@Sebastiaan, nog bedankt voor de heads-up betreffende deze set! 
Das dan 50 euro voor de gouden tipgever

Neen geintje jonge, gelukkig heb ik je er een plezier mee gedaan.
die andere 2 banden zijn Meteor banden als ik me goed herinner.
Lekker Shinen baas!
245L VAN
Topics: 38
Sebastiaan! schreef:Ja maar welke had je dan 1,2 of 3?? en welke maat op wat voor velg?
Oef dat weet ik niet. Bandmaat was 245/35/18 als ik me niet vergis. Was geen volvo, maar een bmw 135i
Groeten, Boele
Oooh nice zo'n 135I
Ik heb SportContact 2 en die geven geen enkel piepje, en ik heb al heel wat moeite gedaan om er een piepje uit te krijgen.
245L VAN
v700r schreef:Kijk nog eens goed Dennis!!
Ja, allicht zijn ze niet dezelfde. Maar qua design hebben ze veel overeenkomsten.
Aardige mens is dat trouwens hÃ,
Had ie zn USA 245 diesel al verkocht, waar die velgen onder vandaan kwamen??
245L VAN
Inderdaad een aardige mens! Ik belde aan, zijn vrouw deed open; Clemens is nog niet thuis, maar kom gerust binnen. Dus heb ik even toegekeken hoe 3 vrouwen schortjes aan het naaien waren haha.
Hij heeft 3 245's trouwens, de witte diesel rijdt ie dagelijks omdat ie meer kilometers rijdt nu. Dan nog een Turbo met B21ET met Polarissen, en nog een rode 245. Het allermooiste wat ie in bezit heeft was toch de '64 Kever die al 6 jaar stil stond in zijn garage ;D
En Sebastiaan, het was inderdaad Meteor. Goed onthouden!
Zojuist trouwens nog een boostcontroller binnengekregen, een chromen met roze stelknop, hoe kinky!