20 November 2012, 12:25
PB en Pieter en Dirk. Althans, de mijne waren gesmolten. Volgens mij heeft Dennis ook al een setje.
De achterlichten moeten gewoon origineel blijven.
De Blauwe
|
20 November 2012, 12:25
PB en Pieter en Dirk. Althans, de mijne waren gesmolten. Volgens mij heeft Dennis ook al een setje.
20 November 2012, 14:02
Ik heb nog geen setje, staat wel op de planning. Verlichting blijft zoals het nu is. Wel komt er misschien een "Buchka-komfortblinker-mod", klein tikje tegen de richtingaanwijzer en er volgen vanzelf 3 "knipperacties". Betrap me erop dat ik op de snelweg alleen kleine tikjes gebruik bij het verwisselen vd baan, en dan is dit wel handig. Prototype wordt nog getest dus even wachten nog.
20 November 2012, 15:01
Die Buchka-komfortblinker ziet er wel goed uit! Had zelf ook al eens over zoiets nagedacht. Kun je het hier even melden als de prototype-fase voorbij is? Miss is een groupbuy een idee (zit eig nooit op TB)
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
20 November 2012, 15:32
Doe ik. Ze maken hem plug and play voor de 240, voor de 7 en 9 serie zijn ze schijnbaar nog bezig.
20 November 2012, 15:45
Arjan. schreef:Die Buchka-komfortblinker ziet er wel goed uit! Had zelf ook al eens over zoiets nagedacht. Kun je het hier even melden als de prototype-fase voorbij is? Miss is een groupbuy een idee (zit eig nooit op TB) hier nog een. groupbuy lijkt me een goeie. ;-)
20 November 2012, 15:55
Zoiets bestaat toch al vrij lang?
http://www.ebay.nl/itm/Komfortblinker-Bl...2a034badfc
20 November 2012, 16:56
Dat weet ik, het is ook te bestellen bij de VAG dealer alleen dan duurder. De Buchkaboikes maken alleen een systeem wat meteen plug and play is, en wellicht van betere kwaliteit.
22 November 2012, 20:36
Doordat het koppelingpedaal nu hydraulisch bedient wordt, kwam deze een gat hoger te zitten. Hierdoor kon de bout niet gemonteerd worden, dus het complete gebeuren gedemonteerd en een inkeping gemaakt. Alles past nu naar behoren, nu nog op zoek naar een remvloeistofpotje en dan kan ik het spulletje gaan ontluchten.
![]() Verder nog een mooie tip van Dirk gekregen, dus dit is vandaag binnen gekomen: ![]() VDO toerenteller, olietemperatuur en oliedruk 5 bar. Is niet origineel Volvo, maar wel in "R-sport style" geleverd. Heb dit nog nooit te koop gezien, alleen van foto's op het internet, dus spulleke is wel zeldzaam. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet haha, denk niet dat ik het monteer. Enige wat ik nog niet had is olietemperatuur, maar die meter haal ik uit m'n Kever en laat ik door Dave Barton een "gauge-face" in R-sport style maken.
22 November 2012, 22:16
Ik heb nog wel een oude remcilinder (met remvloeistofpotje). Hebben?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|