Topics: 9
Zo, de M90 zit eronder. Weet niet of een oud type 240 een smallere tunnel heeft, maar bij normale montage van de steun is het erg krap. Heb nu de steun iets anders gemonteerd (met een spacertje ertussen), nu zit het prima. Nog even nieuwe bouten daar voor halen en dan is het goed.
Ook de remklauwen zijn weer als nieuw. Voor de zekerheid ook alle rubbers vervangen.
Voor de elektrische benzinepompsteun is er onder de auto geen voorbereiding cq gaten voor montage. Kan deze wel boren maar dan zit ik met 2 dingen: dubbele bodem, en het komt niet fijn uit met de remleidingen. Denk dat ik dit kastje maar ergens in de kofferbak maak, ligt het ook lekker droog te wezen.
Topics: 18
chique baaske!,
is ie net zo snel als die tractor dadelijk, da ge der ook mee kent ploege
245L VAN
Topics: 16
Sebastiaan! schreef:chique baaske!,
is ie net zo snel als die tractor dadelijk, da ge der ook mee kent ploege
Hahaha ik zie het voor dat die dalijk met de Blauwe door land aan het ploegen is :biggrin:
Topics: 163
DennisvdB schreef:Zo, de M90 zit eronder. Weet niet of een oud type 240 een smallere tunnel heeft, maar bij normale montage van de steun is het erg krap. Heb nu de steun iets anders gemonteerd (met een spacertje ertussen), nu zit het prima.
Nice.
Standaard heeft die steun ook een spacertje; een dik stripje met 2 sleufjes erin. Wel ietsiepietsie minder fors dan die je nu hebt, maar zal niet veel schelen denk ik.
Gaat goed in ieder geval.
Topics: 9
frox schreef:Hahaha ik zie het voor dat die dalijk met de Blauwe door land aan het ploegen is :biggrin:
Joah, kan ik weer alles schoon maken zeker!
Topics: 39
Volgens mij heeft de 75er van Mark zelfs montagepunten. Heb je echt goed gekeken?
Topics: 54
Respect.
Groeten van Frans
Topics: 18
Topics: 289
SFRC schreef:Wordt erg leuk!
...trek maar vast een Auto-Art exemplaar uit de doos.. (wel wat prijzig..)
Topics: 42
Drk schreef:Volgens mij heeft de 75er van Mark zelfs montagepunten. Heb je echt goed gekeken?
We hebben goed gekeken, ook naar die van mij. Geen montage punten te bekennen (probleem moet ik dus ook nog oplossen).