27 June 2010, 09:27
Even buiten dat vacuüm probleem om, heb je vloeibare pakking gebruikt met het monteren van de carburateur?
Kan zijn dat de pakking toch oplost met in aanraking komen van benzine.
Rijd de wagen de eerste tijd wel goed en daarna dus niet meer omdat er dan pakking in een sproeier of zo kan gaan zitten.
Heb dit dus zelf ondervonden, vloeibare pakking zou dus tegen benzine kunnen :-[echt nie.
Tis maar een tip!
Kan zijn dat de pakking toch oplost met in aanraking komen van benzine.
Rijd de wagen de eerste tijd wel goed en daarna dus niet meer omdat er dan pakking in een sproeier of zo kan gaan zitten.
Heb dit dus zelf ondervonden, vloeibare pakking zou dus tegen benzine kunnen :-[echt nie.
Tis maar een tip!
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard