21 June 2010, 14:33
Net even met remmenreiniger in de weer geweest maar hoor geen verschil, wel blij dat hij nog steeds start. Starten doet hij (op lpg) overigens alleen als ik de choke helemaal uittrek na eventjes te wachten kan ie in. Maar ik denk dat ik hieruit kan concluderen dat er geen vacuumlek is.
Gek is overigens als ik de volgende vacuumslangetjes omruil (tevens ben ik erg benieuwd waar de in het rood bepijlde schroefjes voor zijn):
[img width=450 height=600]http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/IMG_0070.jpg[/img]
de motor sneller stationair gaat lopen. Eentje gaat naar de verdeler, de andere is afgedopt (was van het pulsair systeem)
Plaatjes vergasser:
[img width=450 height=600]http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/vergasser.jpg[/img]
Waar kan ik de schoonmaakplug vinden? Het ding wordt overigens wel heet zeg
Voor zover ik kan zien is deze niet aangesloten op het inlaatvacuum.
Wederom bedankt voor het meedenken, en ik hoop dat het allemaal weer gaat lukken.
Gek is overigens als ik de volgende vacuumslangetjes omruil (tevens ben ik erg benieuwd waar de in het rood bepijlde schroefjes voor zijn):
[img width=450 height=600]http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/IMG_0070.jpg[/img]
de motor sneller stationair gaat lopen. Eentje gaat naar de verdeler, de andere is afgedopt (was van het pulsair systeem)
Plaatjes vergasser:
[img width=450 height=600]http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/vergasser.jpg[/img]
Waar kan ik de schoonmaakplug vinden? Het ding wordt overigens wel heet zeg

Wederom bedankt voor het meedenken, en ik hoop dat het allemaal weer gaat lukken.