5 December 2009, 14:26
Ok, dank je skidje. Voor de carbu 245 zijn we nu aan het kijken wat de beste oplossing is voor het inbouwen van gas. Een rond tankje op de plek van het reservewiel is een optie, andere opties zijn heb ik gelezen in aan de zijkant maar dan ben ik wel mijn ruimte in de auto kwijt maar dan kiun je wel een 80 liter tank plaatsen. Onderbouw ook gezien, is eigenlijk het mooiste, maar dan moet je een stuk flexen uit de kofferruimte en er een stuk bak inlassen. Zijn er nog meer smaken? Op het dak ja 
Nadeel van zón tankje op de plaats van het reserve wiel is dat je wel beperkt bent wat actieradius betreft omdat de inhoud wat klein is. Wat is dit eigenlijk voor tank? Zie foto. Kwam deze tegen op marktplaats. Hier is geen bak ingelast lijkt het om een grotere tank in te zetten. Bestaan er ook platte gastanks die hier in passen? Met meer inhoud dus ...

Nadeel van zón tankje op de plaats van het reserve wiel is dat je wel beperkt bent wat actieradius betreft omdat de inhoud wat klein is. Wat is dit eigenlijk voor tank? Zie foto. Kwam deze tegen op marktplaats. Hier is geen bak ingelast lijkt het om een grotere tank in te zetten. Bestaan er ook platte gastanks die hier in passen? Met meer inhoud dus ...