9 November 2009, 18:43
Lekker blijven rijden, 245.000 km is niet zo veel, zeker niet op benzine. Als-ie nu goed rijdt, zou ik iets anders doen voor je 400 euro. Je kan de injectoren laten reinigen en testen, zo'n 20-25 euro/st. en nieuwe rubbertjes er om, 1 euro/st., dan zit je weer lekker.
Deze injectors werken niet op druk maar worden elektronisch gestuurd door de ECU. Het precieze moment van injectie doet er niet toe, LH 2.4 opent (ÃÂÃÂn of twee maal?) per omwenteling alle injectoren tegelijk, de benzinedamp blijft hangen in de inlaat tot de klep opengaat.
Stationair kan je ze goed horen als je voor de motor staat, klikkerdeklikkerdeklik.
Deze injectors werken niet op druk maar worden elektronisch gestuurd door de ECU. Het precieze moment van injectie doet er niet toe, LH 2.4 opent (ÃÂÃÂn of twee maal?) per omwenteling alle injectoren tegelijk, de benzinedamp blijft hangen in de inlaat tot de klep opengaat.
Stationair kan je ze goed horen als je voor de motor staat, klikkerdeklikkerdeklik.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969