10 May 2009, 18:11
De meeste aanpassing / uitzoekerij zal de kabelboom zijn.
Mechanisch zijn de 200's net bouwdozen, mijn '78 265 "accepteerde" na het overleiden van z'n V6 benzine/automaat zonder slijpen/lassen een b21/4bakoverdrive. Daarna moest het arme ding ook nog eens een diesel/5bak transplantatie ondergaan, ook weer zonder morren.(op een klein detail na dat even weggeslepen moest worden uit een dwarsbalkje)
Zo uit m'n hoofd zitten er L en R een rij van 4 of 5 M10-gaten om op verschillende lengteposities je achterste versn.bak steun op te hangen, net naar gelang motor/bak-combi.
Je zou eigenlijk een cpl. volvo moeten hebben die je naar hartelust kunt strippen v.w.b. motor, bak, steunen, aandrijfas,kabelboom etc. etc.
succes
Mechanisch zijn de 200's net bouwdozen, mijn '78 265 "accepteerde" na het overleiden van z'n V6 benzine/automaat zonder slijpen/lassen een b21/4bakoverdrive. Daarna moest het arme ding ook nog eens een diesel/5bak transplantatie ondergaan, ook weer zonder morren.(op een klein detail na dat even weggeslepen moest worden uit een dwarsbalkje)
Zo uit m'n hoofd zitten er L en R een rij van 4 of 5 M10-gaten om op verschillende lengteposities je achterste versn.bak steun op te hangen, net naar gelang motor/bak-combi.
Je zou eigenlijk een cpl. volvo moeten hebben die je naar hartelust kunt strippen v.w.b. motor, bak, steunen, aandrijfas,kabelboom etc. etc.
succes