30 November 2008, 01:27
> zekering checken: haal het kapje vd zekeringhouder los en kijk daarin welke zekering het hoort te zijn. Controleer de zekering (verdraai m even om zeker te zijn dat het geen slecht contact is) en controleer ook of de rest van de zaken die bij die zekering horen het wel doen.
Indien de zekering goed is en alles het doet: 95% zekerheid dat de kachelmotor kaduuk is en dan moet je die toch echt vervangen. Zie de link hierboven. Ik vond het reuze meevallen, maar ben vrij handig: had het in 2 uurtjes gepiept met een 2ehands kachelunit. Anderen zijn er toch soms toch wel een dagje mee zoet. Op zich geen ingewikkelde klus als je alles stap voor stap doet en goed kijkt hoe het zit.
Indien de zekering goed is en alles het doet: 95% zekerheid dat de kachelmotor kaduuk is en dan moet je die toch echt vervangen. Zie de link hierboven. Ik vond het reuze meevallen, maar ben vrij handig: had het in 2 uurtjes gepiept met een 2ehands kachelunit. Anderen zijn er toch soms toch wel een dagje mee zoet. Op zich geen ingewikkelde klus als je alles stap voor stap doet en goed kijkt hoe het zit.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...