25 November 2007, 14:29
Dan snap ik het balg-principe nog niet helemaal. Net wat Ticcie zegt, ik had ook het idee dat bij K-jet er alleen een balg in de luchtweger zit. Zit er in het inlaatspruitstuk ook een soort balg?
Daarbij is het natuurlijk mooi dat het nu goed werkt!!
Die plunjer, die drukt dus de weger in de meest open stand. Dit zou inderdaad de druk makkelijker doen wegvloeien bij een backfire lijkt mij. Maar dat klepje van het stopcontact, klinkt geniaal, als deze in de kunstof wand van het filterhuis zit, dan moet je wel gebruik maken van een plunjer lijkt me, omdat anders de druk alsnog eerst door de schijf heen wil drukken!? Had je bij de vorige volvo ook al zo'n plunjer systeem?
Is het mogelijk om een foto te maken van hoe de plunjer zit gemonteerd? Weet niet of dit lastig verborgen zit ;D.
Daarbij nog de vraag, wat voor een verdamper ze erin hebben gezet. Is het een lovato turbo verdamper?
Daarbij is het natuurlijk mooi dat het nu goed werkt!!
Die plunjer, die drukt dus de weger in de meest open stand. Dit zou inderdaad de druk makkelijker doen wegvloeien bij een backfire lijkt mij. Maar dat klepje van het stopcontact, klinkt geniaal, als deze in de kunstof wand van het filterhuis zit, dan moet je wel gebruik maken van een plunjer lijkt me, omdat anders de druk alsnog eerst door de schijf heen wil drukken!? Had je bij de vorige volvo ook al zo'n plunjer systeem?
Is het mogelijk om een foto te maken van hoe de plunjer zit gemonteerd? Weet niet of dit lastig verborgen zit ;D.
Daarbij nog de vraag, wat voor een verdamper ze erin hebben gezet. Is het een lovato turbo verdamper?