10 April 2007, 20:00
Voor de "te rijk" optie heb ik nog een idee: als de brandstofdrukregelaar lek is, loopt er continu extra benzine in de motor.
Regelaar is een membraantje, zit aan het eind van de brandstofrail, er zit een dun vacuumslangetje op. Als je dit lostrekt en er hangt een benzineluchtje aan is-ie kapot.
Al die injectiedelen zijn van Bosch, probeer ze eens direct bij een Bosch garage te bestellen, scheelt wellicht weer de kosten van zo'n blauw Volvo doosje (en die zijn duur zoals we weten).
Regelaar is een membraantje, zit aan het eind van de brandstofrail, er zit een dun vacuumslangetje op. Als je dit lostrekt en er hangt een benzineluchtje aan is-ie kapot.
Al die injectiedelen zijn van Bosch, probeer ze eens direct bij een Bosch garage te bestellen, scheelt wellicht weer de kosten van zo'n blauw Volvo doosje (en die zijn duur zoals we weten).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969