8 April 2007, 12:32
Marc vd Marel schreef:Vreemd dat de garages die hier ter sprake komen altijd lijken te beginnen bij de dure opties...
Inderdaad, ik dacht zelf ook eerst aan valse lucht, maar de garage kwam meteen met a. injectoren en b. computer. Hij had het nogal druk dus ik ben er toen ook niet helemaal achter gekomen welke pistes (zoals valse lucht) ze zelf al onderzocht hadden. In ieder geval leg ik hen volgende week een checklist voor die ze eerst maar eens helemaal moeten afwerken voor ze een nieuwe ecu adviseren...
skidje schreef:Neem aan dat alle normale controles zijn uitgevoerd mbt ontsteking, compressie, bougies etc etc? Is er ook gekeken naar de stationairregeling?
De ontsteking is idd wel gecontroleerd. Weet niet of er toen een compressietest is uitgevoerd of de stationairregeling is gecontroleerd, dat laat ik in ieder geval nog meenemen, thx!
deusjevo schreef:[glow=red,2,300]Gasklephuis al schoongemaakt ?
Goeie! Zelf nog niet aan gedacht. Heb helaas geen remmenreiniger in huis, en het is net paasweekend

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)