7 April 2007, 19:28
Neem aan dat alle normale controles zijn uitgevoerd mbt ontsteking, compressie, bougies etc etc? Is er ook gekeken naar de stationairregeling? Dat is dat alu gevalletje onder je inlaatspruitstuk met 1 of 2 slangen eraan en een stekker erop. Hierin zit een zuigertje wat redelijke soepel heen en weer moet kunnen gaan. Gewoon loshalen. Niet bang zijn en een flink met de remmenreiniger er doorheen blazen. Met name stationair heb ik hierdoor al de nodige auto's veel beter zien gaan lopen.
Gegroet
Gegroet
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..