11 February 2024, 18:59
Dubbele brandstof had ik nog niet aan gedacht, zojuist dus gecontroleerd.
Stekkertjes van de afsluiters gehaald, op benzine nog steeds hetzelfde. Doorschieten naar 2000 toeren, terugvallen naar nul. Als ik niets doe valt de motor stil. Als ik dan weer gas geef schiet het toerental weer naar 2000 etc.
Daarna het brandstofrelais van de pomp losgekoppeld. Inderdaad niet meer lopen op benzine. Op gas alleen gepruttel rond 500 toeren bij vol gas, meer krijg ik er niet uit.
Zou de luchtweger krom zijn? Of zoiets sufs?
Overigens dank, Skidje, BartJu en Marc, voor het meedenken. Ik weet echt wel wat van auto's, en 240's in het bijzonder, maar hier kom ik niet uit. Misschien ook wel door onbekendheid met dat K-jet gebeuren.
Dat wordt dan nog wat, ik heb nog een project 245 Turbo staan, dus ook met k-jetronic.
Stekkertjes van de afsluiters gehaald, op benzine nog steeds hetzelfde. Doorschieten naar 2000 toeren, terugvallen naar nul. Als ik niets doe valt de motor stil. Als ik dan weer gas geef schiet het toerental weer naar 2000 etc.
Daarna het brandstofrelais van de pomp losgekoppeld. Inderdaad niet meer lopen op benzine. Op gas alleen gepruttel rond 500 toeren bij vol gas, meer krijg ik er niet uit.
Zou de luchtweger krom zijn? Of zoiets sufs?
Overigens dank, Skidje, BartJu en Marc, voor het meedenken. Ik weet echt wel wat van auto's, en 240's in het bijzonder, maar hier kom ik niet uit. Misschien ook wel door onbekendheid met dat K-jet gebeuren.
Dat wordt dan nog wat, ik heb nog een project 245 Turbo staan, dus ook met k-jetronic.
Amazon 1967 B18
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)