10 February 2024, 20:28
(9 February 2024, 22:41)MacVolvo schreef: Voor alle duidelijkheid: Ik ben MacVolvo, en ik ben een tijd mijn wachtwoord kwijt geweest. In die periode kon ik dat via het forum niet gereset krijgen dus heb ik een nieuwe identiteit aangemaakt onder mijn eigen naam (min of meer). Ik heb er ook bij gezet dat dat aka MacVolvo was.
Skidje kent mij wel, ik heb ooit eens electrische raambedieningen van hem gekocht. Hij heeft dat toen afgeleverd op Deltion College in Zwolle.
En ja, het is hetzelfde probleem, bij dezelfde auto. En ik krijg het niet voor elkaar om dat op te lossen.
In de tussentijd stuur ik in mijn Amazon en onlangs in mijn 245, maar ik wil gewoon in deze GLE de weg weer op.
Morgen zal ik een directe verbinding leggen tussen de accu en de ontsteking, kijken of dat de zaak verheldert. Daar had ik nog niet aan gedacht. Het lijkt namelijk alsof ik de volle accuspanning krijg op de ontsteking maar ik weet niet hoe zich dat houdt onder belasting.
Oke, dank voor toelichting en welkom terug onder je oorspronkelijke account. Ik vond het wat verwarrend, deze revival onder andere naam...
Met je probleem kan ik je niet helpen helaas. Geen Kjet ervaring. Wel eerder mezelf laten afleiden door meervoudige oorzaken bij problemen. Zo ben ik bezig inlaatspruitstukpakking te vervangen omdat ik de motor niet goed afgesteld kreeg op lpg en benzine. Daarom carb(deel)revisie, bleef probleem, is het ook nog valse lucht, oude benzine, etc....
Dus mijn tip zou zijn om niet te veel uit te sluiten obv redenatie, maar vooral door controle.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005