9 February 2024, 19:08
Van alles geprobeerd, maar het bleef prut. En zo, bijna een jaar verder, de ontsteking vervangen door een 123 ignition. Direct starten en lopen, en ook zo mooi lopen...
Verschillende testritten gemaakt, het blok bleef fantastisch mooi lopen. En vandaag weer hetzelfde. Stationair niet blijven lopen, afslaan op gas en benzine. Wel op toeren komen op benzine, af en toe op gas, ik word er helemaal gestoord van.
Ik heb zoals ik het nu zie drie opties:
1. door blijven modderen tot ik het gevonden heb.
2. motor eruit en vervangen door een B21A. Dan doe ik er meteen een viertraps automaat aan ipv de huidige drietraps.
3. die injectierommel eraf trekken en omzetten naar carburatie.
optie 1 gaat niet gebeuren, ik heb de hoop opgegeven.
optie 2 is veel werk maar heb ik er best voor over.
optie 3, is dat wel mogelijk? Of moet ik dan een andere kop monteren?
Graag advies in deze.
Verschillende testritten gemaakt, het blok bleef fantastisch mooi lopen. En vandaag weer hetzelfde. Stationair niet blijven lopen, afslaan op gas en benzine. Wel op toeren komen op benzine, af en toe op gas, ik word er helemaal gestoord van.
Ik heb zoals ik het nu zie drie opties:
1. door blijven modderen tot ik het gevonden heb.
2. motor eruit en vervangen door een B21A. Dan doe ik er meteen een viertraps automaat aan ipv de huidige drietraps.
3. die injectierommel eraf trekken en omzetten naar carburatie.
optie 1 gaat niet gebeuren, ik heb de hoop opgegeven.
optie 2 is veel werk maar heb ik er best voor over.
optie 3, is dat wel mogelijk? Of moet ik dan een andere kop monteren?
Graag advies in deze.
Amazon 1967 B18
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)