Tja. De originele Vialle LPG installatie in 1992 is met een stappenmotor, die input van het benzinesysteem krijgt, dus dat zal wel kloppen qua sensoren, relais en signalen. Het brandstofrelais voorziet nog meer onderdelen van elektra, die doet t gewoon. Ook draaien alle pompen in de originele opzet mee als ie op LPG loopt, om de druk erop te houden ingeval je omschakelt (benzine circuleert gewoon).
De hoofdpomp draait ongezekerd, en ik bedacht nog wat maar dat weet ik niet meer. Ah ja het enorme benzinefilter zal niet gauw verstopt raken maar het kan
IK vermoed dat iemand de pompen heeft gesaboteerd (draadjes los), of beide pompen zijn stuk (onwaarschijnlijk). Meet of er 12V op de stekker bij de pomp staat.
Maar, dit probleem past beter bij Motor of Elektra (voor de volgende keer). Een auto uit 92 starten kan je nauwelijks restaureren noemen.
De hoofdpomp draait ongezekerd, en ik bedacht nog wat maar dat weet ik niet meer. Ah ja het enorme benzinefilter zal niet gauw verstopt raken maar het kan
IK vermoed dat iemand de pompen heeft gesaboteerd (draadjes los), of beide pompen zijn stuk (onwaarschijnlijk). Meet of er 12V op de stekker bij de pomp staat.
Maar, dit probleem past beter bij Motor of Elektra (voor de volgende keer). Een auto uit 92 starten kan je nauwelijks restaureren noemen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

