240's hebben twee computers ook een voor de ontsteking alle relais nog oke? ook onder de motorkap dit wil ook wel is problemen geven.
Wat hierboven ook al verteld is massa aansluitingen controleren.
Als ze rood verroest zijn maak ze is schoon wie weet werkt alles wel naar behoren dan.
Kan een hoop ellende opleveren en het is vrij eenvoudig te verhelpen.
Zekeringen zou ik ook nog is goed nakijken als ik jou was.
Soms heb je met zekeringen dat ze nog goed lijken maar toch kapot zijn.
En met die oude die in de 240's nog zitten die kunnen ook net scheef zitten zodat er geen stroomkring is.
Dan kan je ook dingen hebben die weigeren alleen al daardoor.
Bekabeling kan ook een probleem zijn vaak laat de ommanteling los/brokkelt af na al die jaren.
Vooral bij de grijze stekker op het schutbord net achter je motor.
Met een multimeter kan je toch ook je weerstand meten van je injectoren.
Als het heel groot is of oneindig zijn ze kapot.
Daar heb je verder toch geen speciale dingen voor nodig lijkt me.
Wat hierboven ook al verteld is massa aansluitingen controleren.
Als ze rood verroest zijn maak ze is schoon wie weet werkt alles wel naar behoren dan.
Kan een hoop ellende opleveren en het is vrij eenvoudig te verhelpen.
Zekeringen zou ik ook nog is goed nakijken als ik jou was.
Soms heb je met zekeringen dat ze nog goed lijken maar toch kapot zijn.
En met die oude die in de 240's nog zitten die kunnen ook net scheef zitten zodat er geen stroomkring is.
Dan kan je ook dingen hebben die weigeren alleen al daardoor.
Bekabeling kan ook een probleem zijn vaak laat de ommanteling los/brokkelt af na al die jaren.
Vooral bij de grijze stekker op het schutbord net achter je motor.
Met een multimeter kan je toch ook je weerstand meten van je injectoren.
Als het heel groot is of oneindig zijn ze kapot.
Daar heb je verder toch geen speciale dingen voor nodig lijkt me.