6 April 2017, 23:01
Goed op zich, alle componenten geven waardes binnen de vooraf gestelde grenzen door aan de ECU, en reageren zoals de ECU verwacht. Dan mag je aannemen dat ze in orde zijn.
Er is geen foutcode voor "Stationair te hoog", dat weet de ECU niet. Zoals de ECU de motor 'ziet', is er niks geks aan de hand.
De brandstofdruk zou te hoog kunnen zijn, ECU regelt vrolijk wat lucht bij, of verkort de injectieduur, of er is ergens een vacuumlek, zolang het binnen het regelbereik zit, geeft ie daar niks om.
Ik zou nog s goed kijken aan de lucht-kant.
Er is geen foutcode voor "Stationair te hoog", dat weet de ECU niet. Zoals de ECU de motor 'ziet', is er niks geks aan de hand.
De brandstofdruk zou te hoog kunnen zijn, ECU regelt vrolijk wat lucht bij, of verkort de injectieduur, of er is ergens een vacuumlek, zolang het binnen het regelbereik zit, geeft ie daar niks om.
Ik zou nog s goed kijken aan de lucht-kant.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969