23 March 2017, 16:54
Zo weer bijna driekwart jaar verder, druk met afstuderen en andere dingen.
MAAR, er zit progressie in. Wel even wat hulptroepen moeten inschakelen.
Dus hup naar de spuiter.
![[Afbeelding: 2017-03-10%2015.55.11_zpsazsncjp7.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2017-03-10%2015.55.11_zpsazsncjp7.jpg)
Primer er op;
![[Afbeelding: 2017-03-15%2012.15.18_zps4v1iltvq.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2017-03-15%2012.15.18_zps4v1iltvq.jpg)
Nu nog de laatste loodjes schuren en dan kan die terug naar de spuiter voor zijn laklaagje. Het is alleen de afweging om de auto weer in originele kleur te spuiten of toch richting nardo grey te gaan.
Het plan is om 29 april naar de Nürburgring te gaan dus voor die tijd moet die af zijn.
Daarna motorisch de boel aanpakken met een 531 kop van het vorige blok en een 90+turbo manifold met andere turbo. Turbo nokkenas zal ook wel een goed verschil maken
Updates volgen
MAAR, er zit progressie in. Wel even wat hulptroepen moeten inschakelen.
Dus hup naar de spuiter.
![[Afbeelding: 2017-03-10%2015.55.11_zpsazsncjp7.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2017-03-10%2015.55.11_zpsazsncjp7.jpg)
Primer er op;
![[Afbeelding: 2017-03-15%2012.15.18_zps4v1iltvq.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2017-03-15%2012.15.18_zps4v1iltvq.jpg)
Nu nog de laatste loodjes schuren en dan kan die terug naar de spuiter voor zijn laklaagje. Het is alleen de afweging om de auto weer in originele kleur te spuiten of toch richting nardo grey te gaan.
Het plan is om 29 april naar de Nürburgring te gaan dus voor die tijd moet die af zijn.
Daarna motorisch de boel aanpakken met een 531 kop van het vorige blok en een 90+turbo manifold met andere turbo. Turbo nokkenas zal ook wel een goed verschil maken

Updates volgen
Blauwe 1984 245 B21ET Intercooler