Na wat rond gelezen te hebben bleven er 3 dingen meest voorkomende problemen over:
-temperatuursensor
-brandstofdrukregelaar
- Ignition amplifier (of hoe dat ding tegen je linker voorscherm achter je koplamp ook heet).
Toen ik zwarte kastje tegen het linker voorscherm zocht viel me al op dat er water op de accu lag, het had al een tijdje flink geregend. Toen ik de stekker uit de "Ignition amplifier" trok zat deze vol met water!! Deze goed laten drogen, contactspray, wat nieuw curil vet en hij start weer als vanouds.
Kan dat water gewoon via de kier in de motorkap naar binnen? Het stormde en regende behoorlijk. Of moet ik het hogerop zoeken.
-temperatuursensor
-brandstofdrukregelaar
- Ignition amplifier (of hoe dat ding tegen je linker voorscherm achter je koplamp ook heet).
Toen ik zwarte kastje tegen het linker voorscherm zocht viel me al op dat er water op de accu lag, het had al een tijdje flink geregend. Toen ik de stekker uit de "Ignition amplifier" trok zat deze vol met water!! Deze goed laten drogen, contactspray, wat nieuw curil vet en hij start weer als vanouds.
Kan dat water gewoon via de kier in de motorkap naar binnen? Het stormde en regende behoorlijk. Of moet ik het hogerop zoeken.