25 February 2016, 02:31
Ik ben nog steeds niet toegekomen aan de carburateurwisseling...
Maar heb inmiddels wel alles verzameld:
inlaatspruitstuk B23A
originele B230A chokekabel (van een 740)
originele snelheidskabel van een B230A (740)
pakking voor het spruitstuk
dikke pakking voor tussen carburateur en spruitstuk
kap met luchtslang en slang carterventilatie
Misschien trek ik binnenkort de stoute schoenen aan en ga ik het ombouwen.
Gaat zo'n Pierburg 175CDUS gewoon werken met deze vacuumvervroeging? Of moet ik ook de ontsteking aanpassen?
Maar heb inmiddels wel alles verzameld:
inlaatspruitstuk B23A
originele B230A chokekabel (van een 740)
originele snelheidskabel van een B230A (740)
pakking voor het spruitstuk
dikke pakking voor tussen carburateur en spruitstuk
kap met luchtslang en slang carterventilatie
Misschien trek ik binnenkort de stoute schoenen aan en ga ik het ombouwen.
A_A schreef:De K heeft een vrij uitgebreid vacuüm systeem, inclusief vacuüm gestuurde vervroeger op de ontstekings computer. Een A heeft dit niet. Die heeft dacht ik een vervroeger op de ontstekingstoren.
Gaat zo'n Pierburg 175CDUS gewoon werken met deze vacuumvervroeging? Of moet ik ook de ontsteking aanpassen?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68