23 February 2016, 17:32
edwin schreef:Staat je stationairschroef soms helemaal in ?
Kan je ook eens een aantal slagen uitdraaien.
Mocht dat niet baten. dan het volgende:
Tijdens warmdraaien zorgt de warmloopregelaar dat de regeldruk toeneemt.
Hierdoor neemt de ingespoten hoeveelheid benzine af tot normale waarden en loopt de motor met een juist brandstoft/luchtverhouding.
Dit duurt ong. 2 minuten
Ik denk dat ie bij jou dan te arm wordt.
Ik ben er van overtuigt dat een kwart slag rechtsom met de CO-schroef al wonderen doet .
Dat is een 3mm inbusboutje in de luchtweger.
Hieronder op de foto is het 't blauwe dingetje midden in de foto.
http://i932.photobucket.com/albums/ad161...C02388.jpg
ps. Verdiep je in K-jetronic om bovenstaande een beetje te volgen.
Ik heb de oorzaak gevonden. De carterontluchtingslang was gescheurd. Hierdoor had hij natuurlijk enorm veel valse lucht. De motor blijft nu stationair ook lopen op 900 toeren.
Maar hij loopt nog niet helemaal mooi. Ik ga nog even kijken naar de afstellingen en ik zag dat er wel wat ruimte zat op de injector van de eerste cilinder. Ga dus maar wel alle ringen van de injectoren vervangen.