20 February 2016, 22:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 February 2016, 23:14 door edwin.)
Staat je stationairschroef soms helemaal in ?
Kan je ook eens een aantal slagen uitdraaien.
Mocht dat niet baten. dan het volgende:
Tijdens warmdraaien zorgt de warmloopregelaar dat de regeldruk toeneemt.
Hierdoor neemt de ingespoten hoeveelheid benzine af tot normale waarden en loopt de motor met een juist brandstoft/luchtverhouding.
Dit duurt ong. 2 minuten
Ik denk dat ie bij jou dan te arm wordt.
Ik ben er van overtuigt dat een kwart slag rechtsom met de CO-schroef al wonderen doet .
Dat is een 3mm inbusboutje in de luchtweger.
Hieronder op de foto is het 't blauwe dingetje midden in de foto.
http://i932.photobucket.com/albums/ad161...C02388.jpg
ps. Verdiep je in K-jetronic om bovenstaande een beetje te volgen.
Kan je ook eens een aantal slagen uitdraaien.
Mocht dat niet baten. dan het volgende:
Tijdens warmdraaien zorgt de warmloopregelaar dat de regeldruk toeneemt.
Hierdoor neemt de ingespoten hoeveelheid benzine af tot normale waarden en loopt de motor met een juist brandstoft/luchtverhouding.
Dit duurt ong. 2 minuten
Ik denk dat ie bij jou dan te arm wordt.
Ik ben er van overtuigt dat een kwart slag rechtsom met de CO-schroef al wonderen doet .
Dat is een 3mm inbusboutje in de luchtweger.
Hieronder op de foto is het 't blauwe dingetje midden in de foto.
http://i932.photobucket.com/albums/ad161...C02388.jpg
ps. Verdiep je in K-jetronic om bovenstaande een beetje te volgen.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.