29 November 2015, 14:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 November 2015, 09:08 door VolvoTom.)
Een vriend van me heeft een 245 uit ik meen '87, waar hij een B19 met Stromberg in heeft gezet. Er zat een B21 in met de Pierburg carburateur met het bijbehorende watergekoelde inlaatspruitstuk.
Bij de B21 gaat het voorste pijpje van het spruitstuk naar een aansluiting onderop het motorblok, maar dat heeft de B19 niet. De andere kant is aangesloten op de derde slang die uit het brandbord komt.
Nu vragen we ons af of we die voorste gewoon kunnen afdoppen of dat dan de circulatie in de kop in het gedrang komt. Alvast bedankt voor het meedenken!
Uhmmmm, slip of the pen, hij is van omstreeks 1978......
Bij de B21 gaat het voorste pijpje van het spruitstuk naar een aansluiting onderop het motorblok, maar dat heeft de B19 niet. De andere kant is aangesloten op de derde slang die uit het brandbord komt.
Nu vragen we ons af of we die voorste gewoon kunnen afdoppen of dat dan de circulatie in de kop in het gedrang komt. Alvast bedankt voor het meedenken!
Uhmmmm, slip of the pen, hij is van omstreeks 1978......
Amazon Combi 1967---144deLuxe 1972---2x 780 Bertone V6 1986---240DL 1988---940 estate Sports Edition 1997---XC60 D4 AWD 2015
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/