17 October 2015, 23:07
Zo, en we zijn weer tijdje verder.
De auto heeft een aantal weken stilgestaan nadat de distributieriem verschoten was, gelukkig was het de tandwiel van de ontsteking verschoven.
Vervolgens gerepareerd met een aantal vrienden van mijn studie en dit beviel wel goed.
Het plaatwerk was over het algemeen redelijk slecht en had met de aankoop van de auto keihard plaatwerk meegekregen. Na een verhuizing geen plek meer voor om op te bergen dus dit ging er op.
![[Afbeelding: 2015-09-02%2019.56.12_zpscnllzz8i.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-02%2019.56.12_zpscnllzz8i.jpg)
Vervolgens had een vriend nog een elektrische fan van een bmw e30 318 liggen, deze vervolgens ingebouwd.
![[Afbeelding: 2015-09-04%2018.10.05_zpsgbubclt3.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-04%2018.10.05_zpsgbubclt3.jpg)
Een week later een andere upgrade, een 25mm swaybar. De andere swaybar was 16mm, niet de originele turbo swaybar?
![[Afbeelding: 2015-09-11%2014.41.49_zpsjw19cqed.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2014.41.49_zpsjw19cqed.jpg)
![[Afbeelding: 2015-09-11%2019.26.44_zpsiml43tac.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2019.26.44_zpsiml43tac.jpg)
Eigenlijk ook nog een tweedehands oliedrukzender gekocht maar de adapter + schroefdraad brak af(rechts draad), dus moest helaas de prullenbak in
En nu het we toch bezig zijn; een bracket voor een hydraulische handrem erin gelast door een vriend. Later is het helemaal netjes bijgewerkt.
![[Afbeelding: 2015-09-11%2016.20.29_zpss9iwqari.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2016.20.29_zpss9iwqari.jpg)
En vandaag de auto nog even gepoetst en de sidestrips eraf gehaald.
![[Afbeelding: 2015-10-17%2016.27.47_zpsk6hhu21u.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-10-17%2016.27.47_zpsk6hhu21u.jpg)
Echter staat de auto al meer dan een maand stil vanwege een elektrisch mankement. Er zit een storing in het circuit van de knipperlichten, alle kabels achter het dashboard en verder nagetrokken maar geen mankement te vinden. Het relais van de knipperlicht al vervangen, deze tikt enorm snel achter elkaar totdat de zekering klapt. De linker knipperlichten hebben het een tijdje gedaan met het nieuwe relais, totdat de zekering van de retour stroom klapte.
Starten doet de auto ook niet op de normale manier, vandaag de auto naar de werkplaats gereden door zekering 4 en 6 door te verbinden. We houden de moed hoog en zoeken verder...
Deze winter zal de auto een make-over krijgen als ik een werkplaats kan bemachtigen, moet nog een nieuwe spruitstuk op (eerst nog een helicoil plaatsen in het huidige schroefdraad van ÃÃn tap) en de auto krijgt nog een spuitbeurt.
De auto heeft een aantal weken stilgestaan nadat de distributieriem verschoten was, gelukkig was het de tandwiel van de ontsteking verschoven.
Vervolgens gerepareerd met een aantal vrienden van mijn studie en dit beviel wel goed.
Het plaatwerk was over het algemeen redelijk slecht en had met de aankoop van de auto keihard plaatwerk meegekregen. Na een verhuizing geen plek meer voor om op te bergen dus dit ging er op.
![[Afbeelding: 2015-09-02%2019.56.12_zpscnllzz8i.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-02%2019.56.12_zpscnllzz8i.jpg)
Vervolgens had een vriend nog een elektrische fan van een bmw e30 318 liggen, deze vervolgens ingebouwd.
![[Afbeelding: 2015-09-04%2018.10.05_zpsgbubclt3.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-04%2018.10.05_zpsgbubclt3.jpg)
Een week later een andere upgrade, een 25mm swaybar. De andere swaybar was 16mm, niet de originele turbo swaybar?
![[Afbeelding: 2015-09-11%2014.41.49_zpsjw19cqed.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2014.41.49_zpsjw19cqed.jpg)
![[Afbeelding: 2015-09-11%2019.26.44_zpsiml43tac.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2019.26.44_zpsiml43tac.jpg)
Eigenlijk ook nog een tweedehands oliedrukzender gekocht maar de adapter + schroefdraad brak af(rechts draad), dus moest helaas de prullenbak in
En nu het we toch bezig zijn; een bracket voor een hydraulische handrem erin gelast door een vriend. Later is het helemaal netjes bijgewerkt.
![[Afbeelding: 2015-09-11%2016.20.29_zpss9iwqari.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-09-11%2016.20.29_zpss9iwqari.jpg)
En vandaag de auto nog even gepoetst en de sidestrips eraf gehaald.
![[Afbeelding: 2015-10-17%2016.27.47_zpsk6hhu21u.jpg]](http://i1288.photobucket.com/albums/b481/Schipper240/2015-10-17%2016.27.47_zpsk6hhu21u.jpg)
Echter staat de auto al meer dan een maand stil vanwege een elektrisch mankement. Er zit een storing in het circuit van de knipperlichten, alle kabels achter het dashboard en verder nagetrokken maar geen mankement te vinden. Het relais van de knipperlicht al vervangen, deze tikt enorm snel achter elkaar totdat de zekering klapt. De linker knipperlichten hebben het een tijdje gedaan met het nieuwe relais, totdat de zekering van de retour stroom klapte.
Starten doet de auto ook niet op de normale manier, vandaag de auto naar de werkplaats gereden door zekering 4 en 6 door te verbinden. We houden de moed hoog en zoeken verder...
Deze winter zal de auto een make-over krijgen als ik een werkplaats kan bemachtigen, moet nog een nieuwe spruitstuk op (eerst nog een helicoil plaatsen in het huidige schroefdraad van ÃÃn tap) en de auto krijgt nog een spuitbeurt.
Blauwe 1984 245 B21ET Intercooler