7 August 2015, 22:18
Terug van vakantie, direct de distributiekappen verwijderd. De timing is goed. Nokkenas en krukas staan in lijn, de hulpas kan ik pas goed bekijken als de krukaspoelie er af is en ik de timing markeringen kan nazien. Met een zaklamp achter de kap lijkt het in orde.
Wat me opvalt: ik zie diverse stukjes kunststof achter de kap, die tussen riem en poelie in vermorzeld zijn. Morgen poelie eraf trekken, de kap eraf en zien waar dat kunststof vandaan komt...
ook met verwijderde verdeler, riemen van dynamo, fan en stuurbekrachtiging kan ik de motor niet rond draaien.
timing lijkt niet het probleem te zijn, we zoeken verder
mile:
Wat me opvalt: ik zie diverse stukjes kunststof achter de kap, die tussen riem en poelie in vermorzeld zijn. Morgen poelie eraf trekken, de kap eraf en zien waar dat kunststof vandaan komt...
ook met verwijderde verdeler, riemen van dynamo, fan en stuurbekrachtiging kan ik de motor niet rond draaien.
timing lijkt niet het probleem te zijn, we zoeken verder
