27 April 2015, 15:37
Klopt Frans, gaat nergens over. Vooral de early S en E versies (t/m '73) gaan heel hard, net zoals alles waar Turbo, RS of GT2/GT3 op staat. Maar ook de normalere modellen t/m de 964 gaan hard. 993 schiet niet op, die blijft stabiel. 996 stijgt weer ietsjes, 997 blijft aan het zakken (behalve als je een GT2, GT2RS, GT3 of GT3RS hebt, die gaan hard omhoog). Carrera GT is een klasse apart, die kosten tegenwoordig ook een miljoen. Net zoals de 959 trouwens.
Investeren in klassiekers heeft geen zin als je niet kiest voor een bijzonder merk/model. Volvo schiet je niets mee op, behalve als je een P1900 hebt waar er nog geen 70 van zijn.
Nu heb ik die wagens niet gekocht om te investeren, maar uit liefhebberij. Maar het is zeker een leuke bijkomstigheid. Niet als je nog zoiets aan zou willen schaffen, want dan is het huilen met de pet op. Helaas verdwijnen de meeste auto's in de opslag om nooit meer naar buiten te komen, enkel als ze weer verkocht worden. Ergens wel een beetje jammer, maar je doet met je eigen spullen wat je wil.
Investeren in klassiekers heeft geen zin als je niet kiest voor een bijzonder merk/model. Volvo schiet je niets mee op, behalve als je een P1900 hebt waar er nog geen 70 van zijn.
Nu heb ik die wagens niet gekocht om te investeren, maar uit liefhebberij. Maar het is zeker een leuke bijkomstigheid. Niet als je nog zoiets aan zou willen schaffen, want dan is het huilen met de pet op. Helaas verdwijnen de meeste auto's in de opslag om nooit meer naar buiten te komen, enkel als ze weer verkocht worden. Ergens wel een beetje jammer, maar je doet met je eigen spullen wat je wil.