22 December 2014, 17:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 December 2014, 17:16 door Marc1970.)
VOMD die eerder genoemd is, in Dordt, heeft ruime ervaring met de 240, 740, etc.
Ik zou je aanraden om zelf nog wat onder de motorkap te duiken, al was het maar om bekend te raken met onderdelen, en wat van 'onze' tips na te lopen. Het is prima te doen, erg overzichtelijk, en bijna geen kans dat je iets erger maakt dan het was (je mag geen stekkers loshalen bij draaiende motor, is ongeveer de enige no-no). Toen ik begon met de 240 wist ik ook niet wat een luchtmassameter was of deed.
Qua kosten kan ik je niet helpen, ik ga sinds het vervangen van een koppelingsplaat van een Volvo 66 a 1630 gulden nooit meer naar garages.
Ik zou je aanraden om zelf nog wat onder de motorkap te duiken, al was het maar om bekend te raken met onderdelen, en wat van 'onze' tips na te lopen. Het is prima te doen, erg overzichtelijk, en bijna geen kans dat je iets erger maakt dan het was (je mag geen stekkers loshalen bij draaiende motor, is ongeveer de enige no-no). Toen ik begon met de 240 wist ik ook niet wat een luchtmassameter was of deed.
Qua kosten kan ik je niet helpen, ik ga sinds het vervangen van een koppelingsplaat van een Volvo 66 a 1630 gulden nooit meer naar garages.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969