9 March 2014, 00:49
Ja dat klopt, der Silberpfeile.
Ik deel je mening, wat er staat is wel echt super, maar niet het spul waar je je mee kunt identificeren van het straatbeeld van een paar decennia geleden.
1 van de indrukwekkendste auto's die er stonden vond ik toch wel deze:
![[Afbeelding: Duesenberg_Convertible_SJ_LA_Grand_Dual-...n_1935.jpg]](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6a/Duesenberg_Convertible_SJ_LA_Grand_Dual-Cowl_Phaeton_1935.jpg)
Goed, de Blauwe loopt veel te rijk, brandstofprobleempje dus. De MAF kan het niet zijn want als ik de stekker losgooi kapt de motor er onmiddellijk mee. Mijn volgende vermoeden is dat de benzinedrukregelaar stuk is. Wellicht door het zinkbad waar ie in heeft gelegen, wat misschien het membraan gesloopt heeft. Morgen even wisselen met een andere.
Net nog wel even voor de zekerheid de fuel-rail losgehaald, 1 van de Browntops had een gescheurd injectorkapje. Maakt voor de werking niets uit, maar heb hem maar even gewisseld met een goede van mijn andere set Braunzopfs.
De AFR's zijn al iets beter, ze gaan al richting 11 t/m 13 waar ie voorheen steevast op 10 bleef haken (oftewel veel te rijk). Zal denk ik komen omdat de brandstofdrukregelaar net een keer leeg heeft gestaan en misschien nu een beetje loskomt, maar nog niet helemaal bij stationair. Morgen weet ik meer.
Ik deel je mening, wat er staat is wel echt super, maar niet het spul waar je je mee kunt identificeren van het straatbeeld van een paar decennia geleden.
1 van de indrukwekkendste auto's die er stonden vond ik toch wel deze:
![[Afbeelding: Duesenberg_Convertible_SJ_LA_Grand_Dual-...n_1935.jpg]](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6a/Duesenberg_Convertible_SJ_LA_Grand_Dual-Cowl_Phaeton_1935.jpg)
Goed, de Blauwe loopt veel te rijk, brandstofprobleempje dus. De MAF kan het niet zijn want als ik de stekker losgooi kapt de motor er onmiddellijk mee. Mijn volgende vermoeden is dat de benzinedrukregelaar stuk is. Wellicht door het zinkbad waar ie in heeft gelegen, wat misschien het membraan gesloopt heeft. Morgen even wisselen met een andere.
Net nog wel even voor de zekerheid de fuel-rail losgehaald, 1 van de Browntops had een gescheurd injectorkapje. Maakt voor de werking niets uit, maar heb hem maar even gewisseld met een goede van mijn andere set Braunzopfs.
De AFR's zijn al iets beter, ze gaan al richting 11 t/m 13 waar ie voorheen steevast op 10 bleef haken (oftewel veel te rijk). Zal denk ik komen omdat de brandstofdrukregelaar net een keer leeg heeft gestaan en misschien nu een beetje loskomt, maar nog niet helemaal bij stationair. Morgen weet ik meer.