4 November 2013, 19:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2013, 19:55 door Laurens Zondag.)
aangezien ik in de verre toekomst van de k-jet af wil en om wil gaan naar MS vroeg ik me af wat hier allemaal bij komt kijken qua benzine injectie. nu begreep ik dat op de b23e de injectoren redelijk in het blok zitten. nu is mijn vraag zijn deze nu mechanisch of elektrische bedient ?
verder heb ik op diverse fora gezien dat het verstandig is om vn een late 240/740/940 een spruitstuk te nemen waar de lpg injectoren al in getapt zijn. is dit verstandig ?
verder is de bedoeling dat de oranje wel een bifuel blijft.
heeft iemand nog goede tips om mee te beginnen met inlezen op een zelf programmeerbare ecu ?
verder heb ik op diverse fora gezien dat het verstandig is om vn een late 240/740/940 een spruitstuk te nemen waar de lpg injectoren al in getapt zijn. is dit verstandig ?
verder is de bedoeling dat de oranje wel een bifuel blijft.
heeft iemand nog goede tips om mee te beginnen met inlezen op een zelf programmeerbare ecu ?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]