16 April 2013, 09:43
Gisteren voor de zekerheid toch maar de hoofdremcilinder vervangen, want hij remde navenant niet. De oude HRC komt al weer uit 1976 dus dat is al weer een oud baasje. Ik had nog een andere Girling liggen van Mark die een aantal jaren jonger was en er nog goed uit zag, dus die erop. Ook het ontluchten via een andere volgorde, want Haynes en Greenbooks hebben daar een andere theorie over. Nu via de Haynes theorie en ik heb goede druk gelukkig.
Verder nog 2 nieuwe achterspatlappen gemonteerd, de oude waren niet meer zo fris.
![[Afbeelding: 20130415230736.jpg]](http://img407.imageshack.us/img407/9345/20130415230736.jpg)
De spatlappen voor had ik ook gedemonteerd om even schoon te maken en te behandelen met Trim Restorer, die zien er nu ook weer fris uit.
Verder nog 2 nieuwe achterspatlappen gemonteerd, de oude waren niet meer zo fris.
![[Afbeelding: 20130415230736.jpg]](http://img407.imageshack.us/img407/9345/20130415230736.jpg)
De spatlappen voor had ik ook gedemonteerd om even schoon te maken en te behandelen met Trim Restorer, die zien er nu ook weer fris uit.