2 April 2013, 00:31
![[Afbeelding: 201303312127191.jpg]](http://img820.imageshack.us/img820/8372/201303312127191.jpg)
Al het vacuumspul aangesloten. Dit was een foto van gisteravond, nu zijn de stationairmotor, rembekrachtiging en lambda ook aangesloten.
Reservoir gevuld met dit spulleke, ging erin als koe... eh lvloeistof.
![[Afbeelding: 201303312131431.jpg]](http://img833.imageshack.us/img833/5496/201303312131431.jpg)
Er kwamen al wat lekjes, de slangenklemmen hier en daar nog een goed aangedraaid en het was verholpen. Vandaag de motor maar eens starten. Eerst zonder bougiekabels om te cranken voor oliedruk, waarna er weer olie bijgevuld kon worden. Het filter en de oliekoeler incl. leidingen waren uiteraard leeg en dat scheelt ook weer minstens een liter. Na het peilen bougiekabels aangesloten, en weer de sleutel om. Gooit hem goed rond, maar er is ergens iets verkeerd gegaan met het aansluiten van de LH2.4 kabelboom waardoor er hier geen spanning op komt, wat er voor zorgt dat de brandstofpomp het niet doet. Hoor ook geen klik in het relais, dus dat wordt morgen weer prullen. Helaas is elektriek niet mijn sterkste punt, maar we zullen zien.