30 March 2013, 21:28
Stevves schreef:Mooi hoor Dennis! Hoever ben je nu af van het daadwerkelijk omdraaien van de sleutel? Misschien heb ik het gemist in je hele verhaal hoor, maar kum je die koelslangen zelf zo 'op maat' buigen/verhitten zodat ze de vorm aannemen die jij wil?
De koelslangen kun je niet op maat buigen of verhitten, deze zijn zo op maat gefabriceerd.
Wat ik nog moet doen voor de sleutel om kan?:
- massa punt maken benzinepomp in kofferbak
- 1 benzine slang vastzetten bij de tank onder de auto
- vacuumleidingen aansluiten
- waterkoeling van de turbo aansluiten op het koelsysteem
En verder:
- GT spoiler vast maken
- gaskabel komt nieuw binnen, en ook de krukaspositie sensor is onderweg (voor de zekerheid)
- kilometerkabel inkorten en steuntje maken voor de sensor boven de aandrijfas voor km-telleraandrijving
- meters aansluiten (massa, verlichting en signaal. Kabelboompje ligt er al)
- motorkap monteren
- bevestigingen voor Sparco's maken
- bougiekabels inkorten (had deze destijds gekocht voor de normale 240-setup toen ik nog niet wist dat ik Wasted Spark ging rijden)
- stuurkogels vast en uitlijnen
- E-fan aansluiten via schakelaar op dashboard