De stalen remleidingen van Goodridge zijn van binnen van teflon, is wel iets anders dan rubber. En wat is voor mij dagelijks gebruik? Woon-werkverkeer heb ik max 10km in de week, de rest is alleen voor plezier.
Gaat er mij meer over, of de huidige leidingen vervangen moeten worden, en of dan de meerprijs voor stalen leidingen tov rubberen gerechtvaardigd is omdat je er iets van merkt qua pedaaldruk. Daarom zoek ik graag ervaringen van mensen die zulke leidingen op hun auto hebben, en daadwerkelijk verschil voelen.
edit: Je gaat er trouwens niet harder van remmen. De pedaaldruk wordt alleen beter. Wet van Pascal. Op mijn motor merkte ik goed het verschil op het circuit. Maar is dat ook zo bij de Volvo's? Vandaar mijn vraag.
Gaat er mij meer over, of de huidige leidingen vervangen moeten worden, en of dan de meerprijs voor stalen leidingen tov rubberen gerechtvaardigd is omdat je er iets van merkt qua pedaaldruk. Daarom zoek ik graag ervaringen van mensen die zulke leidingen op hun auto hebben, en daadwerkelijk verschil voelen.
edit: Je gaat er trouwens niet harder van remmen. De pedaaldruk wordt alleen beter. Wet van Pascal. Op mijn motor merkte ik goed het verschil op het circuit. Maar is dat ook zo bij de Volvo's? Vandaar mijn vraag.