16 October 2012, 18:44
De oliekoeler kan niet op de originele plaats, de leidingen komen niet goed uit met de motorsteun, waardoor ze anders gelegd moeten worden. Zal wel van een 700-serie afkomen. Dan maar de koeler op een andere plaats monteren.
Vandaag hadden Dirk en z'n pa de brug nodig voor een vliegwielkeerring te vervangen van een gele 244. In de tussentijd zelf nog wat gedaan aan de elektra en dergelijken (met enkele aanwijzingen van Dirk haha). Kabelboom voor de verlichting en dergelijken zit goed, nu nog de motorkabelboom aanpassen. Dan zijn we weer een heel eind.
![[Afbeelding: 20121016153004.jpg]](http://imageshack.us/a/img210/521/20121016153004.jpg)
![[Afbeelding: 20121016152801.jpg]](http://imageshack.us/a/img823/5439/20121016152801.jpg)
![[Afbeelding: 20121016152750.jpg]](http://imageshack.us/a/img202/3017/20121016152750.jpg)
Ik denk dat ik de 2 sleuven in de GT-lip ga benutten voor een geforceerde koeling voor de oliekoeler en de luchtfilter. Via een collector en slangen naar de desbetreffende onderdelen. Gaat goed komen..
Vandaag hadden Dirk en z'n pa de brug nodig voor een vliegwielkeerring te vervangen van een gele 244. In de tussentijd zelf nog wat gedaan aan de elektra en dergelijken (met enkele aanwijzingen van Dirk haha). Kabelboom voor de verlichting en dergelijken zit goed, nu nog de motorkabelboom aanpassen. Dan zijn we weer een heel eind.
![[Afbeelding: 20121016153004.jpg]](http://imageshack.us/a/img210/521/20121016153004.jpg)
![[Afbeelding: 20121016152801.jpg]](http://imageshack.us/a/img823/5439/20121016152801.jpg)
![[Afbeelding: 20121016152750.jpg]](http://imageshack.us/a/img202/3017/20121016152750.jpg)
Ik denk dat ik de 2 sleuven in de GT-lip ga benutten voor een geforceerde koeling voor de oliekoeler en de luchtfilter. Via een collector en slangen naar de desbetreffende onderdelen. Gaat goed komen..