19 April 2012, 12:50
DennisvdB schreef:Ik vond dit de beste oplossing, anders moet ik in het dashboard zagen (dan zouden ze het ventilatieroostertje moeten komen), en dan vind ik ook niet mooi. Had er een tijdje geleden al naar gezocht op Turbobricks, en ook een foto van meters in de dash bij een oud type, maar dat beviel me ook niet. Dit is een redelijk makkelijke oplossing, omdat de draden van verlichting en stroom door het speakergat gaan.
Dirk had zijn meters onderin, maar daar heb ik al een radio zitten. En die wil ik daar het liefste ook houden. Ik houd deze deurkaarten omdat ik deze de mooiste vind, maar het nadeel hiervan is dat ik m'n aangeschafte kaartbakken niet kan monteren haha (kwam ik ook later achter). Hierdoor kan ik wel wat opbergruimte gebruiken, daarom wil ik het dashboardkastje niet als radiohoudert gebruiken.
Ik moet nog even passen en meten, maar ik kan ze eventueel ook op de plaats zetten waar de schakelaars zitten, aangezien ik maar iets van 3 schakelaars nodig heb.
Nooit een 240 dashboard overwogen van 1981 en later met standaard opties van 5 extra klokkies?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..