18 April 2012, 18:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 April 2012, 18:57 door DennisvdB.)
v700r schreef:Ziet er niet uit Dennis, niet doen!! Kan je ze niet IN het dashbord zetten?
Ik vond dit de beste oplossing, anders moet ik in het dashboard zagen (dan zouden ze het ventilatieroostertje moeten komen), en dan vind ik ook niet mooi. Had er een tijdje geleden al naar gezocht op Turbobricks, en ook een foto van meters in de dash bij een oud type, maar dat beviel me ook niet. Dit is een redelijk makkelijke oplossing, omdat de draden van verlichting en stroom door het speakergat gaan.
Dirk had zijn meters onderin, maar daar heb ik al een radio zitten. En die wil ik daar het liefste ook houden. Ik houd deze deurkaarten omdat ik deze de mooiste vind, maar het nadeel hiervan is dat ik m'n aangeschafte kaartbakken niet kan monteren haha (kwam ik ook later achter). Hierdoor kan ik wel wat opbergruimte gebruiken, daarom wil ik het dashboardkastje niet als radiohoudert gebruiken.
Ik moet nog even passen en meten, maar ik kan ze eventueel ook op de plaats zetten waar de schakelaars zitten, aangezien ik maar iets van 3 schakelaars nodig heb.