18 April 2012, 00:52
Zo, weer een paneeltje in de lak.
![[Afbeelding: 20120417174729.jpg]](http://img835.imageshack.us/img835/3319/20120417174729.jpg)
![[Afbeelding: 20120417225549.jpg]](http://img845.imageshack.us/img845/5343/20120417225549.jpg)
Weer iets kaal gemaakt...
![[Afbeelding: 20120418002716.jpg]](http://img834.imageshack.us/img834/2518/20120418002716.jpg)
...en al weer 3 lagen primer erover
![[Afbeelding: 20120417225617.jpg]](http://img856.imageshack.us/img856/743/20120417225617.jpg)
Inlaatspruitstuk en gasklephuis in de lak...
![[Afbeelding: 20120417225632.jpg]](http://img690.imageshack.us/img690/714/20120417225632.jpg)
...en ook het stuurhuis ontkwam datzelfde lot niet.
![[Afbeelding: 20120417225705.jpg]](http://img163.imageshack.us/img163/7305/20120417225705.jpg)
De 850R koppelingen. Ik kan voor geen meter schakelen, dus maar meteen 2 besteld. (Eigenlijk is er 1tje voor den Piedro hihi)
En ook maar eens gekeken hoe het eruit kwam te zien met de instrumenten.
![[Afbeelding: 20120417231705.jpg]](http://img833.imageshack.us/img833/2655/20120417231705.jpg)
![[Afbeelding: 20120417231831.jpg]](http://img62.imageshack.us/img62/5198/20120417231831.jpg)
Oliedruk en AFR wel omswitchen lijkt me, want oliedruk vind ik belangrijker haha. Alleen bij de turbodrukmeter zat geen lampje (blijkt altijd zo te zijn, maar past er wel 1 in), dus daar moet ik nog naar op zoek, van VDO.
![[Afbeelding: 20120417174729.jpg]](http://img835.imageshack.us/img835/3319/20120417174729.jpg)
![[Afbeelding: 20120417225549.jpg]](http://img845.imageshack.us/img845/5343/20120417225549.jpg)
Weer iets kaal gemaakt...
![[Afbeelding: 20120418002716.jpg]](http://img834.imageshack.us/img834/2518/20120418002716.jpg)
...en al weer 3 lagen primer erover
![[Afbeelding: 20120417225617.jpg]](http://img856.imageshack.us/img856/743/20120417225617.jpg)
Inlaatspruitstuk en gasklephuis in de lak...
![[Afbeelding: 20120417225632.jpg]](http://img690.imageshack.us/img690/714/20120417225632.jpg)
...en ook het stuurhuis ontkwam datzelfde lot niet.
![[Afbeelding: 20120417225705.jpg]](http://img163.imageshack.us/img163/7305/20120417225705.jpg)
De 850R koppelingen. Ik kan voor geen meter schakelen, dus maar meteen 2 besteld. (Eigenlijk is er 1tje voor den Piedro hihi)
En ook maar eens gekeken hoe het eruit kwam te zien met de instrumenten.
![[Afbeelding: 20120417231705.jpg]](http://img833.imageshack.us/img833/2655/20120417231705.jpg)
![[Afbeelding: 20120417231831.jpg]](http://img62.imageshack.us/img62/5198/20120417231831.jpg)
Oliedruk en AFR wel omswitchen lijkt me, want oliedruk vind ik belangrijker haha. Alleen bij de turbodrukmeter zat geen lampje (blijkt altijd zo te zijn, maar past er wel 1 in), dus daar moet ik nog naar op zoek, van VDO.