24 March 2012, 21:59
Bedankt! Ga ik morgen nameten.
Vandaag er zelf even mee gereden, naar en van mijn werk, 5km van mijn huis. Na koude start kon ik prima wegrijden, al voelde het niet helemaal in orde. Toerental iets te hoog. Ik kon probleemloos naar mijn werk rijden, al was het stationair toerental bij afremmen-koppeling in wel iets te laag. Hij viel echter niet uit. Bij aankomt op mijn werk foutcodes gecheckt: op connector 2 kreeg ik 1-2-1: Fout signaal van LMM. Code gewist. De terugreis, zonet, verliep minder goed. Starten ging wel ok, stationair daarna gelijk slecht. Wegrijden ging wel zonder horten en stoten. Afremmen en koppeling in stond garant voor uitval van de motor. Als de motor uitviel tijdens het rijden, liet ik hem weer aanslaan door de koppeling op te laten komen. Wat opviel was dat als ie dan weer aansloeg, het stationair toerental direct veel te hoog was, ca. 1500-1600 toeren. De terugreis was dus een drama. Thuis de foutcodes gechecked: alles in orde. Jammer, had liever een foutcode gehad, dan heb je een richting om in te zoeken. Daarna motor stationair laten lopen en de stekker van de LMM losgehaald. Motor reageerde wel, maar viel niet uit(noodloop neem ik aan). Daarna even met de gashendel gespeeld, toen ik die losliet viel de motor uit. Dus ik weer foutcodes checken: niets... Vreemd, als ik de stekker van de LMM loshaal, krijg ik dus geen foutcode?! Dan kun je lang blijven zoeken naar fouten
Vandaag er zelf even mee gereden, naar en van mijn werk, 5km van mijn huis. Na koude start kon ik prima wegrijden, al voelde het niet helemaal in orde. Toerental iets te hoog. Ik kon probleemloos naar mijn werk rijden, al was het stationair toerental bij afremmen-koppeling in wel iets te laag. Hij viel echter niet uit. Bij aankomt op mijn werk foutcodes gecheckt: op connector 2 kreeg ik 1-2-1: Fout signaal van LMM. Code gewist. De terugreis, zonet, verliep minder goed. Starten ging wel ok, stationair daarna gelijk slecht. Wegrijden ging wel zonder horten en stoten. Afremmen en koppeling in stond garant voor uitval van de motor. Als de motor uitviel tijdens het rijden, liet ik hem weer aanslaan door de koppeling op te laten komen. Wat opviel was dat als ie dan weer aansloeg, het stationair toerental direct veel te hoog was, ca. 1500-1600 toeren. De terugreis was dus een drama. Thuis de foutcodes gechecked: alles in orde. Jammer, had liever een foutcode gehad, dan heb je een richting om in te zoeken. Daarna motor stationair laten lopen en de stekker van de LMM losgehaald. Motor reageerde wel, maar viel niet uit(noodloop neem ik aan). Daarna even met de gashendel gespeeld, toen ik die losliet viel de motor uit. Dus ik weer foutcodes checken: niets... Vreemd, als ik de stekker van de LMM loshaal, krijg ik dus geen foutcode?! Dan kun je lang blijven zoeken naar fouten
